Kampanie promocyjne 2014r.:
Hel zaprasza cały rok. Tu ryby są lepsze zimą.
Kampania promocyjna 2012r. - BALTOPS Gdynia:
W dniach 1 - 6 czerwca 2012 roku podczas imprezy BALTOPS - zlot okrętów wojennych, Hel będzie promował się w Gdyni przy Skwerze Kościuszki. Promocja ma na celu pokazanie walorów i tradycji Helu oraz przedstawienia oferty turystycznej na pobyt jedno i kilkudniowy.
Kampania promocyjna 2012r. - Metropolitalnego Forum Wójtów, Burmistrzów, Prezydentów i Starostów „NORDA”. - Inwestycje:
NORDA - taką nazwą firmuje swoją ofertę najbardziej na północ Polski wysunięty obszar - stanowiący część Pomorza.
Kampania promocyjna 2012r. - Metropolitalnego Forum Wójtów, Burmistrzów, Prezydentów i Starostów „NORDA” - promocja:
Metropolitalnego Forum Wójtów, Burmistrzów, Prezydentów i Starostów „NORDA” podjęło się wspólnej kampanii promocyjnej. Jej wynikiem była konferencja prasowa, która odbyła się w Muzeum Obrony Wybrzeża dnia 25 kwietnia br.
Kampanie promocyjne 2011r.:
Właśnie zimą Hel ma do zaoferowania odwiedzającym go turystom to co najlepsze dla odpoczynku i regeneracji zdrowia - spokój, ciszę, najlepsze i najświeższe ryby, puste plaże, dużo jodu w powietrzu, tysiące zimujących morskich ptaków do obserwacji, a tuż przed wiosną także młode foki.
Baza turystyczna Helu jest przygotowana na przyjęcie turystów przez cały rok, ale zimą goście mają większą swobodę w jej doborze, zaś ceny są niższe niż w sezonie letnim. Pensjonaty i rybne restauracje zatem czekają.
Od lat widać, że letnie, wakacyjne oblężenie Helu oraz jego plaż, lasów i wydm nie jest korzystne dla środowiska naturalnego. Z roku na rok lipcowo - sierpniowa antropopresja nieubłaganie wzrasta i powiększa swój zasięg. Kampania zapraszająca turystów zimą ma na celu choćby w małym stopniu zmienić ten niekorzystny dla przyrody Półwyspu Helskiego trend. Jest to także duży krok w kierunku rozwoju zrównoważonej turystyki na cennym obszarze ochronnym systemu Natura 2000. Już w poprzednich latach podejmowano działania mające na celu minimalizację oddziaływania agresywnych form turystyki na naturalne środowisko. Wskazywano także na narastające na Półwyspie Helskim i nad Zatoką Pucka niedogodności turystycznego wypoczynku latem.
Zarabianie na turystyce zimą to nad morzem wciąż „wyższa szkoła jazdy” pro - turystycznych usług… ale i konieczność. Należy bowiem przygotować miłośników tutejszych atrakcji i walorów na to, że być może trzeba będzie w przyszłości w sezonie letnim limitować ilość osób wjeżdżających na Półwysep Helski. Nawyk wyjazdu weekendowego czy urlopowego nad morze zimą opłaci się wszystkim.
Hel ma w herbie klucz – zimą jest to klucz do zdrowia.
Materiały prasowe dotyczące kampanii:
https://puck.naszemiasto.pl/hel-chce-turystow-zima/ar/c4-746196
https://dziennikbaltycki.pl/hel-zacheca-mieszkancow-trojmiasta-do-przyjazdu/ar/359425
Miejsca z bilbordami kampani "Hel zaprasza zimą":
Bilbordy na ulicach Gdańska:
Aleja Zwycięstwa
Elbląska
Obrońców Wybrzeża
Słowackiego
Bilbordy na ulicach Gdyni:
Władysława IV
Morska
Grunwaldzka
Spoty reklamowe kampanii "Hel zaprasza zimą":
Relacje telewizyjne kampanii Hel zaprasza zimą:
Twoja Telewizja Morska-Hel zaprasza także zimą...
Zapraszamy do obejrzenia reportażu filmowego "Hel zaprasza także zimą", który został wyemitowany na antenie Twojej Telewizji Morskiej.
Podsumowanie kampanii Hel zaprasza zimą:
Podsumowanie kampanii Hel zaprasza zimą - materiał filmowy z telewizji TTM.
https://telewizjattm.pl/serwis-informacyjny/2011-03-04/14025-hel-posumowuje-kampanie-promocyjna.html
Hel na planszach gry Monopoly? - konkurs 2011 rok:
Hel na planszach gry MONOPOLY?
Chojnice, Hel, Gdynia, Gdańsk, Malbork, Słupsk i Sopot mają szansę znaleźć się na planszy polskiej edycji popularnej gry Monopoly. Organizatorzy wytypowali 60 miejscowości w Polsce. Na planszy znajdą się 22 z nich, wybrane przez internautów.
O wytypowaniu 60 miast z Polski zdecydowała nie tylko wielkość, ale również ich atrakcyjność. Dlatego Chojnice znalazły się na liście głównej z Warszawą czy Toruniem - tłumaczy Krzysztof Bukowski z biura organizatora plebiscytu.
Prócz listy głównej, będzie obowiązywała także lista nominowanych. Do niej zgłosić będzie można jakiekolwiek miasto.
Może się okazać, że miasto zgłoszone do listy nominowanych uzyska większą liczbę głosów internautów, niż miasto znajdujące się na liście głównej. W taki sposób właśnie Gdynia znalazła się na planszy międzynarodowej w 2008 roku - dodaje Bukowski.
Do głosowania właśnie na Chojnice zachęca burmistrz tego miasta, sygnalizując, że byłby to świetny element promocyjny i w dodatku za darmo.
Zdaję sobie sprawę, że może tutaj być walka Dawida z Goliatem, ale gdyby Chojnice znalazły się na planszy, to byłoby super - mówi Arseniusz Finster, burmistrz Chojnic.
Kliknij aby zagłosować na Hel.
Materiały informacyjne - linki:
http://www.monopoly.pl/
https://dziennikbaltycki.pl/pomorskie-miasta-walcza-o-miejsce-w-polskim-monopoly/ar/370683
Relacje Telewizyjne o konkursie Monopoly:
Walka o miejsce na planszy gry Monopoly:
60 miast stara się o miejsce na planszy gry Monopoly - materiał filmowy TTM.
Wyniki głosowania:
Pierwszy tydzień głosowania za nami:
Około 166 000 zarejestrowanych użytkowników i łącznie ponad 330 000 oddanych głosów. Tak wygląda podsumowanie pierwszego tygodnia głosowania na narodową planszę Monopoly, w którym po 220 godzinach i 24 minutach na szczytach obu list trwa niezwykle zacięta rywalizacja.
Pierwsze miejsce na liście głównej z sumą 8,29% wszystkich oddanych głosów utrzymuje Białystok. Mieszkańcy wykazali niesamowite zaangażowanie, tworząc liczną grupę osób, które codziennie oddają swój głos na stolicę Podlasia. Na pozycji drugiej znalazł się Poznań. Jeszcze w piątek wieczorem miasto zajmowało trzecie miejsce, jednak Wielkopolanie mają apetyt na najdroższe miejsce na planszy, co udowodnili, gromadząc 5,73% głosów i wyprzedając Gdynię, która znalazła się na pozycji trzeciej. Gdynia to miasto, które jak żadne inne zna się na zdobywaniu miejsca na planszy Monopoly. W 2008 roku trafiła na światową planszę gry Monopoly, a taki sukces nie tylko zobowiązuje, ale i wzbudza ambicje. Zatem nie ma co liczyć na to, że mieszkańcy Gdyni tak łatwo zrezygnują z rywalizacji o pierwsze miejsce.
Każde, nawet najmniejsze miasto ma szansę znaleźć się na planszy Monopoly - dzięki dzikim kartom, na które ma chrapkę ma około 1700 miejscowości! Wygrają tylko dwie, zatem na liście miast nominowanych rywalizacja jest jeszcze bardziej wyrównana.
Po pierwszym tygodniu na samym szczycie znajduje się Bełchatów z 7,29% głosów. Miejsce drugie to depczące po pietach liderowi Świętochłowice z wynikiem 6,33%, a miejsce trzecie zajmuje Rumia, która zgromadziła 5,54% oddanych głosów.
Wszystkie miasta z czołówki obu list prowadzą intensywne działania na Facebooku, zachęcając mieszkańców do systematycznego głosowania. Między innymi Białystok i Rumia stworzyły nawet specjalne strony: www.glosujemynabialystok.pl i www.rumiamonopoly.pl. Wyjątkowo mocno zaangażowały się Urzędy Miast: Szczecin, Świdnica, Kędzierzyn Koźle, Rumia czy Gorzów, tworząc banery, hasła reklamowe, a nawet plakaty, które każdy może pobrać i wydrukować. Gorzów Wielkopolski zaskoczył wszystkich swoim hasłem „Nie bądź pionkiem, głosuj na Gorzów”, a Kraków poszedł o krok dalej, tworząc film promocyjny dostępny na Facebooku i w serwisie Youtube. Niektóre miasta wykazały się dyplomacją, zawiązując sojusze. Tak właśnie wspierają się wzajemnie m.in. Gdynianie i mieszkańcy Rumii. Coraz głośniej robi się też o pakcie Katowice - Świętochłowice, a Piotrków Trybunalski i Bełchatów tworzą tandem, któremu w tym wyścigu „jest razem po drodze”.
Za tydzień o tej porze będziemy na półmetku rywalizacji. Jak wtedy będzie wyglądała tabela? Zobaczymy za 168 godzin… tymczasem czas zagłosować na www.monopoly.pl !
*Wyniki podane w informacji prasowej pochodzą z dnia 1 marca, godz. 12.05.
Biuro Prasowe Monopoly Polska:
Klaudia Rakowska
krakowska@webershandwick.com
tel: +48 603 330 219
Krzysztof Bukowski
kbukowski@webershandwick.com
tel: + 48 (22) 210 12 36
Jesteśmy już w połowie głosowania!:
Drugi tydzień głosowania na narodową planszę Monopoly za nami. Jakie zmiany przyniósł? Na samych szczytach obu list niewielkie - tam nadal dominują miasta, które najwcześniej rozpoczęły angażowanie mieszkańców w głosowanie.
Po drugim tygodniu głosowania nasze liczniki wskazują prawie 650 000 oddanych głosów i ponad 350 000 zarejestrowanych użytkowników! Strona Monopoly Polska na Facebooku ma prawie 35.000 fanów!
Białystok (7,74%), Poznań (5,36%) i Gdynia (4,97%) utrzymały swoje miejsca na szczycie Listy Głównej. Bełchatów (8,07%), Świętochłowice (7,07%) i Rumia (5,58%) – nadal prowadzą na liście Dzikich Kart. A co się dzieje na kolejnych pozycjach? Na Liście Głównej widać mobilizację Gorzowa Wielkopolskiego, który zdołał wyprzedzić Warszawę i Kraków zajmując obecnie 5 miejsce. Jak by nie patrzeć Gorzowianom udało się wyprzedzić dwie stolice Polski - obecną i historyczną! To się nazywa duch rywalizacji!
Na liście Dzikich Kart czołówka również pozostała bez zmian. Świadczy to o tym, że miastom udało się zmobilizować mieszkańców do systematycznego głosowania, a to bez wątpienia jest kluczem do sukcesu. Wygrają tylko dwa miasta z listy dlatego zarówno Bełchatów jak i Świętochłowice powinny mieć się na baczności - co prawda Rumia kolejny tydzień utrzymuje 3 pozycję, ale tuż za nią znajdują się rozpędzone w tym tygodniu Gorlice i Gniezno.
Dogrywki nie będzie - trzeba zatem wykorzystać czas, który pozostał jak najlepiej. Zatem, drodzy Państwo! Czas nie tylko głosować, ale i przekonywać do głosowania innych! Powodzenia!
Biuro Prasowe Monopoly Polska:
Klaudia Rakowska
krakowska@webershandwick.com
tel: +48 603 330 219
Krzysztof Bukowski
kbukowski@webershandwick.com
tel: + 48 693 880 297
Dyplom uznania:
Producent oraz Biuro Prasowe Monopoly Polska przesłali do Urzędu Miasta Helu Dyplom uznania za wsparcie przy tworzeniu narodowej edycji gry Monopoly.
Mimo tego, że Hel nie wygrał, to jednak warto było podjąć wyzwanie i walczyć o miejsce na jej planszy. Projekt, który został przygotowany przez organizatorów był dla nas wielka przyjemnością.