Konkurs na helską maskotkę - zakończony - 2012/2013:
Ogłoszenie konkursu na Helską maskotkę:
Regulamin konkursu na projekt maskotki promującej miasto Hel:
I. Cel i zakres przedmiotowy Konkursu:
1. Organizatorem konkursu na „Projekt maskotki promującej Miasto Hel”, zwany dalej „Konkursem” jest Burmistrz Helu zwany dalej „Organizatorem”.
2. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego „Projektu graficznego maskotki kojarzącej się z Miastem Hel”, zwanego dalej „Projektem”.
3. Projekt/y powinien być opracowany graficznie w postaci rysunku lub pliku graficznego.
II. Założenia Konkursu:
1. Konkurs ma charakter otwarty i mogą w nim wziąć udział wszystkie zainteresowane osoby.
2. Prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę.
3. Projekt/y muszą być pracami autorskimi.
III. Zasady Konkursu:
1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie lub dostarczenie Projektu/ów i wszystkich wymaganych załączników wyszczególnionych Rozdziale III ust. 2, w zamkniętej kopercie:
1) Z dopiskiem: „Konkurs na maskotkę promującą Miasto Hel” w terminie do 31.01.2013r.,
2) Z podaniem na niej imienia, nazwiska i adresu autora Projektu,
3) i dostarczenie jej do sekretariatu Urzędu Miasta Helu lub przesłanie na adres Organizatora: Urząd Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel.
2. Do przesyłanego lub dostarczanego Projektu/ów należy obowiązkowo dołączyć:
1) Wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik nr. 1),
2) Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr. 2),
3) Oświadczenie dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych (załącznik nr. 3);
4) Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji treści regulaminu konkursu (załącznik nr. 4).
3. Złożenie oświadczeń i formularza zgłoszeniowego, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 następuje w formie pisemnej.
4. Wszystkie formularze dostępne są na stronach internetowych:
www.gohel.pl,
www.bip.hel.eu oraz w Urzędzie Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel, pokój nr 201, II piętro.
5. Uczestnik Konkursu powinien również dołączyć do Projektu dokładny opis maskotki (propozycję materiału, kolorystyka, wielkość, itd.).
IV. Rozstrzygnięcie Konkursu i nagrody:
1. Projekt/y niezłożone lub nieprzesłane w terminie do 31.01.2013r. nie będą zakwalifikowane do udziału w Konkursie.
2. Do rozstrzygnięcia Konkursu została wyznaczona przez Organizatora Komisja Konkursowa zwana dalej „Komisją”, z pracowników Urzędu Miasta Helu, w składzie: Marek Dykta (przewodniczący Komisji), Daria Ziółkowska, Adrian Albecki, Barbara Tabor.
3. W terminie do 15.02.2013r. Komisja dokona oceny formalnej zgłoszonych Projektów pod względem zgodności z warunkami udziału w Konkursie.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wezwania uczestników Konkursu do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego. Komisja po ocenie formalnej, w terminie do 22.02.2013r. prześle do uczestników Konkursu ewentualne wezwania do uzupełnień braków oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego.
5. Odmowa złożenia któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego jest równoznaczna z rezygnacją ze zgłoszenia Projektu do Konkursu.
6. W terminie do 08.03.2013r. Komisja poda do publicznej wiadomości informację o osobach, których Projekty zakwalifikowały się do udziału w Konkursie.
7. W Konkursie może wygrać tylko jeden Projekt.
8. Wyboru zwycięskiego Projektu dokona Komisja w terminie do 31.03.2013 roku.
9. Nagrodą w Konkursie jest nagroda rzeczowa w wysokości 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych 00/100) i otrzyma ją autor zwycięskiego Projektu.
10. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronach internetowych:
www.gohel.pl,
www.bip.hel.eu,
facebook/MiastoHel oraz tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Helu, a uczestnicy Konkursu zostaną powiadomieni drogą pocztową (listem) o jego rozstrzygnięciu.
V. Podsumowanie końcowe:
1. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu i przedłużenia terminu zgłaszania Projektów do Konkursu oraz do ewentualnego nie wyłonienia zwycięzcy Konkursu.
2. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie oraz przygotowaniem Projektu ponosi uczestnik konkursu.
2013.02.20 I etap Konkursu na helską maskotkę za nami:
18 lutego w obecności komisji w składzie M. Dykta, D. Ziółkowska, A. Albecki i B. Tabor, otwarte zostały koperty z przysłanymi propozycjami maskotek. Udział w konkursie zgłosiły cztery osoby, które łącznie przedstawiły 16 projektów.
Wszystkie oferty spełniają wymogi regulaminu i komisja nie zgłosiła żadnych zastrzeżeń. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 31.03.2013r.
2013.02.22 II etap Konkursu na helską maskotkę:
Po posiedzeniu komisji w składzie M. Dykta (przewodniczący), D. Ziółkowska, A. Albecki i B. Tabor, która po stwierdzeniu, że wszystkie oferty spełniają wymogi regulaminu i nie ma żadnych zastrzeżeń co do ich poprawności, komisja podaje do publicznej wiadomości dane osób biorących udział w konkursie na helską maskotkę:
1. Magdalena Krysztofek,
2. Maciej Raczkowski - "FZP Kolor -Plusz",
3. Dorota Stanek,
4. Elżbieta Wiekiera.
2013.03.14 III etap Konkursu na helską maskotkę:
Dnia 14 marca 2013 roku komisja w składzie M. Dykta, D. Ziółkowska, A. Albecki i B. Tabor, dokonała wyboru projektu maskotki. W wyniku głosownia zwycięzcą konkursu został Pan Maciej Raczkowski - „FZP Kolor – Plusz”. Upublicznienie wizerunku maskotki zaplanowano podczas Święta Miasta tj. 29 czerwca 2013 roku - czas ten potrzebny jest na zastrzeżenie wzoru.