LIII sesja Rady Miasta Helu
31 stycznia 2024 r. (środa) zwołuję LIII sesję Rady Miasta Helu, która odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Helu. Początek posiedzenia planowany jest o godz. 9:00.
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie quorum oraz prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LII sesji.
5. Interpelacje i pytania w sprawach bieżących.
6. Wnioski i informacje.
7. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Miasta Helu.
8. Odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski zgłoszone przez komisje rady i radnych na poprzednich sesjach oraz między sesjami.
9. Sprawozdanie burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
10. Sprawozdanie burmistrza z wykonania uchwał rady.
11. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) projekt uchwały nr 1/2024 w sprawie zmiany uchwały dot. określenia zasad wydzierżawiania lub wynajmowania nieruchomościami na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata,
b) projekt uchwały nr 2/2024 w sprawie zmian w budżecie miasta Helu na 2024 rok,
c) projekt uchwały nr 3/2024 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Helu,
d) projekt uchwały nr 4/2024 w sprawie w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego w celu udzielenia pomocy w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028,
e) projekt uchwały nr 5/2024 w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w postaci posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028,
f) projekt uchwały nr 6/2024 w sprawie zasad wynajmowania lokali i pomieszczeń wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Miejskiej Hel,
g) projekt uchwały nr 7/2024 w sprawie zmiany uchwały Nr IV/24/15 Rady Miasta Helu z dnia 29 stycznia 2015 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
12. Wnioski i informacje:
a) Sprawozdanie z pracy komisji stałych Rady Miasta Helu za 2023 r.
b) Informacja o stanie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego w mieście, a także o działaniach podjętych i zrealizowanych w celu zabezpieczenia brzegów morskich i plaż w 2023 roku.
c) Informacja burmistrza Helu dotycząca realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego w roku 2023. Problemy przewidywane w tym zakresie w przyszłości i planowane działania.
13. Zamknięcie posiedzenia.
Informuję, że obrady Rady Miasta Helu są transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk (podstawa prawna art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym). Uczestnicząc w sesji rady wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych w myśl art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. - tzw. RODO.
Przewodniczący rady
/-/ Marek Chroń
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!